Regulamin serwisu internetowego classylook.com.pl
§1 POSTANOWIENIA WSTĘPNE
- Sklep internetowy classylook.com.pl prowadzony jest przez AM Borczyk Arkadiusz Borczyk, NIP: 6871859987, REGON: 180783442.
- Niniejszy regulamin stanowi zasady zawierania umów sprzedaży zawieranych na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§2 DEFINICJE
- Konsument– Użytkownik będący osobą fizyczną dokonującą z Przedsiębiorcą w ramach sklepu classylook.com.pl czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Przedsiębiorca – AM Borczyk Arkadiusz Borczyk, NIP: 6871859987, REGON: 180783442.
- Użytkownik – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Przedsiębiorcę pod adresem https://classylook.com.pl/
§3 KONTAKT
- Adres przedsiębiorstwa: ul. Robotnicza 82A/31, 38-500 Sanok
- Adres poczty elektronicznej: [email protected]
- Konsument może porozumieć się z Przedsiębiorcą za pośrednictwem adresów i danych podanych w niniejszym paragrafie.
§4 INFORMACJE WSTĘPNE
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto.
- Na ostateczna cenę zamówienia składa się cena za towar oraz koszt dostawy wskazane na stronach Sklepu.
- Sklep classylook.com.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, w szczególności kiedy historia współpracy podważa wiarygodności i rzetelność klienta.
- Użytkownik zobowiązany jest do podania numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego oraz adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe ewentualne potwierdzenie zamówienia i kontakt w sprawie złożonego zamówienia.
- Zamówienie z nieprawidłowo wypełnionymi formularzami nie będą realizowane.
§5 WYKONANIE UMOWY SPRZEDAŻY
- Użytkownik powinien zapłacić Przedsiębiorcy za zakupiony towar w terminie 48 godzin lub w momencie dostarczenia towaru – w zależności od sposobu płatności wybranego podczas składania zamówienia.
- Użytkownik może skorzystać m.in. z następujących form płatności:
- przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy:
Bank Pekao
Nr konta:
PL: 10 1240 1138 1111 0011 0724 5846
w tytule zamówienia: Nr zamówienia
AM Borczyk Arkadiusz Borczyk ul. Robotnicza 82A/31, 38-500 Sanok - elektronicznie kartą płatniczą / kredytową za pośrednictwem serwisu przelewy24.pl
- przy odbiorze (za pobraniem).
- przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy:
- Kosztami przesyłki obciążany jest zamawiający. Koszt wysyłki są opisane w zakładce – Dostawa i Płatności.
- Szczegółowe informacje dotyczące akceptowanych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu.
- Towar zostanie wysłany przez Przedsiębiorcę w terminie 1-7 dni roboczych. Paczki wysyłamy od Poniedziałku do Piątku. W przypadku dłuższego terminu wysyłki Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo o opóźnieniu. Czas oczekiwania na przesyłkę kurierską to 1-7 dni robocze.
- Towar wysyłany jest za pośrednictwem firm kurierskich (w tym przesyłka typu „Paczkomaty”).
- W chwili doręczenia paczki Konsument zobowiązany jest sprawdzić jej stan. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, zobowiązany jest zgłosić ten fakt kurierowi i niezwłocznie skontaktować się ze sklepem.
- Dostawa towaru odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
- Konsument może anulować zamówienie bez konsekwencji prawnych, o ile status nie zostanie zmieniony na „Wysłane”. Anulowanie można dokonać telefonicznie lub mailowo. W przypadku anulacji mailowej prosimy w tytule maila o wpis „Anulowanie zamówienia nr …. – Pilne”.
- Przy wyborze opcji płatności: ”za pobraniem” jeśli paczka zostanie wysłana (status został zmieniony na „wysłane”) w przypadku rezygnacji Konsument jest zobowiązany pokryć podwójną wartość wysyłki na konto classylook.com.pl w terminie 7 dni od odebrania zwrotu pod rygorem wszczęcia postępowania windykacyjnego. Koszt wysyłki paczki do 30kg wynosi 20zł, zatem zwrot wynosi podwojoną wartość tej kwoty 40zł. W przypadku rezygnacji, Sklep
classylook.com.pl zobowiązuje się do zwrotu środków wpłaty pomniejszonej o koszt wysyłki w dwie strony (do klienta i zwrot). - Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
§6 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Przedsiębiorcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – korzystając z danych Przedsiębiorcy podanych w niniejszym regulaminie.
- Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy zamieszczonego na końcu niniejszego regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Skutki odstąpienia od umowy:
- w przypadku odstąpienia od umowy Przedsiębiorca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem: dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Przedsiębiorcę w Sklepie), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Przedsiębiorca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.;
- zwrotu płatności Przedsiębiorca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem;
- Przedsiębiorca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej;
- Konsument powinien odesłać towar na adres Przedsiębiorcy podany w niniejszym regulaminie niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Przedsiębiorcę o odstąpieniu od umowy. Termin zostanie zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni;
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy;
- Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- W przypadku gdy ze względu na swój charakter rzeczy nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą informacja o tym, a także o kosztach zwrotu rzeczy, będzie się znajdować w opisie rzeczy w Sklepie.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w
odniesieniu do umowy:- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
§7 REKLAMACJA i GWARANCJA
- Przedsiębiorca jest zobowiązany do dostarczenia rzeczy wolnej od wad.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Przedsiębiorcy towaru Konsument ma prawo do reklamacji w oparciu o rękojmię uregulowaną przepisami kodeksu cywilnego.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym regulaminie adresy Przedsiębiorcy.
- Zaleca się aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, datę jej wystąpienia, dane Konsumenta składającego reklamację oraz żądanie Konsumenta w związku z wadą towaru.
- Przedsiębiorca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego Konsumenta w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie uważa się, że żądanie Konsumenta uznał za uzasadnione.
- Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w §3 Regulaminu.
- W przypadku gdy na produkt została udzielona gwarancja informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie produktu w Sklepie.
§8 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI i DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
Konsument ma możliwość skorzystania m.in. z:
- mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej.
- pomocy stałych polubownych sądów konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej.
§9 DANE OSOBOWE
- Użytkownik dokonując zakupów w Sklepie dobrowolnie podaje swoje dane, które są konieczne dla zrealizowania zamówienia i będą w tym celu przetwarzane przez Przedsiębiorcę.
- Użytkownik ma prawo wglądu do dotyczących go danych osobowych i żądania poprawienia ich.
- Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorca.
§10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r., ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz ustawa kodeks postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964r.
- Umowa sprzedaży zawierana w oparciu o niniejszy regulamin dotyczy konkretnego zamówienia i jest zawierana w celu realizacji jednorazowego zamówienia. Każde zamówienie wymaga osobnej akceptacji regulaminu. Poniżej stronie znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, który może wykorzystać Konsument.
WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Formularz należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy – pobierz formularz.